Radionica > Vojni telekomunikacioni uređaji

RUP-15 zapeo na frekvenciji ?

(1/4) > >>

9a3ejo:
Prije svega da se predstavim zovem se Josip (9A3EJO) i početnik sam u radioamaterizmu pa vas molim za razumjevanje.  Evo nakon dugo vremena  uspio sam nabaviti jedan kratkovalni uređaj točnije PD-8 uparen sa inverted V antenom, imam problem kada želim namjestiti frekvenciju tastar "D" za područje rada radi ali tasteri "E","F","G" nereagiraju ama baš ništa  kako da ih i nediram, dali mi netko od vas može pomoći da otklonim taj kvar ako je to moguće, bio bih vam jako zahvalan na bilo kakoj pomoći. I ispričavam se Administratoru ako sam pogriješio sa temom..

Yu7ntg:
Bilo kakav odgovor, za ovaj problem kao pocetnik i za prvu pomoc, mozes skinuti shemu sa ovog sajta i premeriti napone na modulima, ono najosnovnije moras imati, onako kako pise pa onda nastavi da opisujes kakve probleme imas, narvno voltmetar uzmi i pocni.
73

9a3ejo:
Kolega Yu7ntg zahvaljujem na savjetu bacam se na skidanje shema i mjerenje a napredak tj rezultate cu kasniej napisati. 73

9a3ejo:
Poštovani evo izmjerio sam napon i nigdje 60V  nego sam primjetio da mi se tranzistor ( TR52) ( modul 5250)  BFJ 48 504 gadno grije hmm  izgleda da je odradio svoje  :-[  možete mi perporučiti neki zamjeniski tranzistor pa da ga nabavim  ako je to u pitanju ? 
PS: riješen problem sa napajanjem bila neispravna dioda (D51) sada opet imam napajanje od 60V hmm ali opet tasteri nereagiraju ?? Uređaj je spojen na ispravljać, a pin 9 i 5 su spojeni na plus pol  pin 6 na minus te pinovi 7 i 8 su zajedno spojeni , Evo uplod-ao sam video na Youtobe pa ako moze pomoci ipak video puno vise znace nego da se ja raspisem hehe 73 Josip 9A3EJO  RUP 15

Yu7ntg:
Da li si proverio na dekadama E,F,G da li ima +8v ako nema onda je problem u ''stabilizator napona 2600T''  tu ima i +4,3v. Proveriti napone na modul ''Ramp generator 2500T'' cest problem polazi sa te ploce.