Napredna pretraga  

Vesti:

Autor Tema: RUP-15 zapeo na frekvenciji ?  (Pročitano 10515 puta)

9a3ejo

• Gost
RUP-15 zapeo na frekvenciji ?
« poslato: 02.03.2014. 20:39 »

Prije svega da se predstavim zovem se Josip (9A3EJO) i početnik sam u radioamaterizmu pa vas molim za razumjevanje.  Evo nakon dugo vremena  uspio sam nabaviti jedan kratkovalni uređaj točnije PD-8 uparen sa inverted V antenom, imam problem kada želim namjestiti frekvenciju tastar "D" za područje rada radi ali tasteri "E","F","G" nereagiraju ama baš ništa  kako da ih i nediram, dali mi netko od vas može pomoći da otklonim taj kvar ako je to moguće, bio bih vam jako zahvalan na bilo kakoj pomoći. I ispričavam se Administratoru ako sam pogriješio sa temom..
« Poslednja izmena: 02.03.2014. 20:54 od strane 9a3ejo »
Sačuvana

Yu7ntg

• Gost
Odg: RUP-15 zapeo na frekvenciji ?
« Odgovor #1 poslato: 03.03.2014. 23:27 »

Bilo kakav odgovor, za ovaj problem kao pocetnik i za prvu pomoc, mozes skinuti shemu sa ovog sajta i premeriti napone na modulima, ono najosnovnije moras imati, onako kako pise pa onda nastavi da opisujes kakve probleme imas, narvno voltmetar uzmi i pocni.
73
Sačuvana

9a3ejo

• Gost
« Odgovor #2 poslato: 04.03.2014. 19:13 »

Kolega Yu7ntg zahvaljujem na savjetu bacam se na skidanje shema i mjerenje a napredak tj rezultate cu kasniej napisati. 73
Sačuvana

9a3ejo

• Gost
« Odgovor #3 poslato: 09.03.2014. 12:56 »

Poštovani evo izmjerio sam napon i nigdje 60V  nego sam primjetio da mi se tranzistor ( TR52) ( modul 5250)  BFJ 48 504 gadno grije hmm  izgleda da je odradio svoje  :-[  možete mi perporučiti neki zamjeniski tranzistor pa da ga nabavim  ako je to u pitanju ?