Napredna pretraga  

Vesti:

Autor Tema: Vise pitanja na jednome mestu  (Pročitano 3852 puta)

Hubble

• Gost
Vise pitanja na jednome mestu
« poslato: 26.06.2013. 23:39 »

Dragi moji radio amateri i profesionalci,kao mali sam se bavio radio uredjajima i telegrafijom koju sam znao,sada sam sve zaboravio jer se drugim poslovima bavim,ali s vremena na vreme vratim se radio tehnici jer nekada mi jednostavno zatreba.
Da ne  postavljam u raznim rubrikama ponovo teme i razgovaram sa vama,jer nemogu da nadjem gde sam sta postavio jer mi je spor internet,postavljacu pitanja u ovoj temi.
Nov sam na forumu i zivim u Bor-u.
Kod mene ima dosta ljudi koji su radio amateri,cak znam i ljude koji imaju  B klasu,dok nisam siguran dal znam ko ima A klasu.
Mene ne interesuje sada mnogo polaganje klasa,ja sam pocetnik morao bih F klasu.
Interesujem se za astronomiju,ajde da kazemo da to nema veze sa radio difuzijom,ali na neki nacin radio kao izvor zvuka se tu uklapa.Zracenja kao sto su UV,X,gama i vidljivi spektar zracenja spada ujedno u solarno zracenje.
Primoran sam da ovde naucim nesto o oscilatornim kolima,cevima,spektrofotografijom i drugim uredjajima jer verujem da postoje ljudi koji se za to interesuju.
Vise sam orjentisan izradom Rx nego sto je to Tx jer mi za to treba dozvola,ja se bavim drugim stvarima.
Kada budem dosao do para casticu sebe sa Icom IC756pro,Icom IC 7000,Icom IC 7700 (7800 kosta 10000eura).
Sledece je Yaesu oprema kao sto je rotator,i ostala periferija.
Od svega me najvise interesuje elektronika vakuumskih cevi,jer vec odavno poznajem BGA elektroniku i radio sam sa Jovy sistem IR lemnom stanicom,isto sam probao i sa Ersa Ir 550 ali je to preskupo za nase trziste,nemoze da se otplati.
Mnogo toga znam i poznajem,ali vise volim vakuumske cevi,vazdusne kondenzatore i td.

Sačuvana

Hubble

• Gost
Odg: Vise pitanja na jednome mestu
« Odgovor #1 poslato: 27.06.2013. 00:00 »

http://www.radista.info/contact/forum/index.php?topic=199.0

Odg: Farbanje fiberglas antene